İnternetten Para Kazanın


Türkiye'nin en güvenli sitesi Napolyon (eski süperteklif) para kazandırmaya ve kampanyalarına tüm hızıyla devam ediyor.

Bir çok arkadaşımız Napolyon'u bilir, şimdiye kadar mağdur ettiği birini görmedim ve şahsen 2.000 TL üzerinde ödeme aldım.. (kampanyalar haricinde kazandığım miktardır) O yüzden güven probleminiz olmasın. Yine de bilmeyenler için napolyon ile nasıl para kazanılır?;

  • Email okuyarak
  • Anket doldurarak
  • Facebook'ta paylaşım yaparak
  • Arkadaşlarınızı davet ederek
  • Profilinizi doldurarak vs....
gibi bir çok alanda reklam sunuyor. Hatta sırf günlük siteye giriş yaptığınız için bile hesabınıza puan ekliyor (puan naptır, nap paradır) Dünyada bunun örneğini görmedim daha.

Yukarıda genel bir tanıtım yaptım ama ben yıllardır "arkadaşlarınızı davet ederek" kazanılmasını tavsiye ediyorum. Çünkü normal zamanda dahi üye başına 30 ile 60 kuruş arasında veriyor. (üyelik seviyenize göre değişir) Diğer satış ortaklığı sitelerinin 25 kuruş verdiğini hesap edersek iyi bir rakam.

Ücretsiz üye olmak için buraya tıklayın

Önemli not: Üyeliğinizin onaylanması için mail adresinizi ve cep telefonunuzu doğrulamanız ardından profilinizi doldurmanız gerekiyor, aksi takdirde üyeliğiniz aktif duruma geçmez. Keza, davet edeceğiniz arkadaşlarınızıda bu konuda uyarın. Zaten üyelik formunu doldurduktan sonra mail adresine gönderilen onay linkine tıklayarak üyelik işlemine devam ediyorsunuz. Cep telefonunu da giriş yaptıktan sonra ayarlardan onaylayabilirsiniz.

Bilgi: Napolyon, hitay.com bünyesine faaliyet gösteren Türkiye'nin en güvenli ve saygın firmalarındandır. Şimdiye kadar kullanıcılarına binlerce lira ve hediye dağıtmıştır. Hitay ismini yakın zamanda Milli Piyango ihalesini milyar dolara kazanan firma olarak duymuşsunuzdur. Bana ait örnek bir ödeme dekontları da ekliyorum. Sizde benim gibi para kazanabilir, istediğiniz bir banka hesabınıza ödeme talep edebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Napolyon firması Türkiye'nin en güvenli ve saygın firmalarından biri olan Hitay bünyesinde faaliyet göstermektedir. Hitay firmasını yakın zamanda Milli Piyango ihalesi 2 milyar 755 milyon dolara kazanan firma olarak duymuşsunuz. Arkasında böyle bir güç olan bu firmaya sonuna kadar güvenebilirsiniz. Buradaki firmalarla resmi bir bağım yoktur, bende sizler gibi internetteki boş vaktimi değerlendiren biriyim ve bu firmadan binlerce lira ödeme aldım, dekontlarını sitede bulabilirsiniz.