Üye oldum ama nasıl para kazanacağım?

Sizlerden gelen soruların en başında "üye oldum ama şimdi ne yapmam gerekiyor" var. O yüzden bu konuyu kısaca açıklamak istiyorum.

Üye olduktan sonra yapmanız gereken tek şey, belli aralıklar e-mail adresinizi kontrol etmenizdir. İster her gün isterseniz 3-4 günde bir mailinizi kontrol etmeniz yeter. Üye olduktan sonra size Napolyon reklam mailleri gönderecek ve bu maillerde ne yapmanız gerektiği, ne kadar kazanacağınız yazacak. Örneğin; anket doldurmanızı, reklama tıklamanızı, içeriği paylaşmanızı, maili okumanızı veya izlemenizi isteyebilir.

Yani normal hayatta bedavaya gördüğünüz reklamlardan para kazanmış olacaksınız. Napolyon anlaşmalı firmalardan aldığı reklamları size gönderiyor.

Daha çok kazanmak isteyen ve reklam mailleri ile yetinmeyen arkadaşlar ise davet göndererek para kazanabilir. Üye yaptığınız her arkadaşınız için Napolyon size para ödeyecek. Davet linkinizi profilden alabilirsiniz. Yapmanız gereken bu kadar basit. Ben bu şekilde anlattım ama aşağıdaki Napolyon'un resmi tanıtımına da bakabilirsiniz. Hala üye değilsiniz, ücretsiz üye olmak için buraya tıklayın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Napolyon firması Türkiye'nin en güvenli ve saygın firmalarından biri olan Hitay bünyesinde faaliyet göstermektedir. Hitay firmasını yakın zamanda Milli Piyango ihalesi 2 milyar 755 milyon dolara kazanan firma olarak duymuşsunuz. Arkasında böyle bir güç olan bu firmaya sonuna kadar güvenebilirsiniz. Buradaki firmalarla resmi bir bağım yoktur, bende sizler gibi internetteki boş vaktimi değerlendiren biriyim ve bu firmadan binlerce lira ödeme aldım, dekontlarını sitede bulabilirsiniz.